فارسی English Publications in Journals نشریه علمیلیست وزارتین نمایه شده در ISC5. Toktam SalariThe effect of social network marketing on online purchase intention: a model in the health marketتأثیر بازاریابی شبکههای اجتماعی بر قصد خرید آنلاین: مدلی در بازار سلامتsocial determinants of health Issue 8 (2022-09-28) PP. 1-9 علمی-پژوهشیScopus4. Toktam SalariLight at the End of a Very Dark Tunnel: An examination of the Survival and Recovery Strategies of Iranian tourist accommodation businesses during the Covid-19 Pandemic"نور در انتهای یک تونل بسیار تاریک: بررسی استراتژیهای بقا و بازیابی کسبوکارهای اقامتی توریستی ایرانی در طول همهگیری کووید-19Tourism and Hospitality Research Issue 22 (2022-05-05) PP. 1-16 سایربا هیات تحریریه3. سعید فرهادی سوادرودباری, جبار سیف پناهی شعبانی, مصطفی جعفری , تکتم سالاریThe role of demographic characteristics and digital literacy in the digital marketing of sports cafes and shopsنقش ویژگیهای جمعیت شناختی و سواد دیجیتال در بازاریابی دیجیتال کافه ها و فروشگاههای ورزشیفصلنامه مطالعات بازاریابی ورزشی شماره 1 (1401/02/15) صفحات 30-57 علمی-پژوهشیScopus2. TOKTAM SALARI, Omar Yousefi, hossein azimiThe Effect of Social Marketing Strategy on Urban Tourism Growth and Economic Development in Zanjan, Iranتأثیر استراتژی بازاریابی اجتماعی بر رشد گردشگری شهری و اقتصاد توسعه در زنجان، ایرانJournal of Environmental Management and Tourism Issue 13 (2022-03-31) PP. 438-444 علمی-پژوهشیلیست وزارتین نمایه شده در ISC1. تکتم سالاری, بابک قربانی, مهدی کلاهیEffective Factors on Pro-Environmental Consumers’ Behaviors: Case Study of En-vironmental NGOs at Mashhad, Iranعوامل تأثیرگذار بر رفتار مصرف کنندگان دوستدار محیط زیست؛ مطالعه موردی: سازمان¬های مردم نهاد محیط زیستی شهر مشهدپژوهش های جامعه شناسی معاصر شماره 19 (1400/09/03) صفحات 295-320 Presentations in Seminars & Conferences ملی معتبر 7. Atefeh salemi, Omar Yousefi, TOKTAM SALARIبخش بندی مشتریان بر اساس طول عمر مشتری جهت تدوین استراتژی بازاریابیCustomer Segmentation Based on Customer Longevity to Develop a Marketing Strategy---- دانشگاه کردستان, کردستان, 2021-07-06 - 2021-07-07 ملی معتبر 6. Shahram Sheybani, TOKTAM SALARIبررسی عوامل مؤثر بر مراجعه مجدد خرید اینترنتی بیمه Investigating the Effective Factors on Repurchasing Online Insurance---- دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی, تهران, 2019-10-09 - 2019-10-10 ملی معتبر 5. Behnaz Alam, TOKTAM SALARIبررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنتیInvestigating Factors Affecting Internet Customer's Loyalty---- دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی, تهران, 2019-10-09 - 2019-10-10 بینالمللی 4. Reza Abazari, TOKTAM SALARIبررسی تاثیر ویژگی های فردی و فاکتورهای خدمات الکترونیکی بر تسهیم دانش مشتری در خرید آنلاین (مورد مطالعاتی : مشتریان خدمات آنلاین آژانس مسافرتی)Investigating the effect of individual characteristics and e-service factors on customer’s knowledge sharing in online purchases (case study: costumers of online services of a travel agency)------ گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه کردستان, کردستان, 2019-10-02 - 2019-10-03 ملی معتبر 3. Somayeh reyvndi, TOKTAM SALARIتأثیر ارزش ویژه برند بر اعتماد آفرینی مشتریان (مورد مطالعه:شرکت چرم مشهد)The Effect of Brand Equity on Building Trust in Customers- انجمن علمی بازاریابی ایران, تهران, 2019-07-05 - 2019-07-05 ملی معتبر 2. Simin fahmideh, TOKTAM SALARIبررسی تأثیر قابلیتهای مدیریت دانش بر پیاده سازی کسب و کار الکترونیکInvestigating the Effect of Knowledge Management Capabilities on Implementing E-Business--- دانشگاه مازندران, بابلسر, 2019-04-28 - 2019-04-28 بینالمللی 1. TOKTAM SALARI, Setareh ghandhari, Pouria naji ranjbar talabiارزیابی الگوهای مدیریت دانش، ارایه الگوی مناسب راهکارهای کاربردی جهت پیاده سازی آن در سازمان های عمرانیThe Assessment of Knowledge Management Models; the Provision of a Suitable Model and Functional Solutions for Implementation in Civil Organizations--- موسسه آموزش عالی خاوران- دانشگاه شهید رجایی - انجمن علوم و فنون دریایی, مشهد, 2018-12-14 - 2018-12-17